Awesome Followers

27 November 2014

Day 21 : Tempat Yang Anda Ingin Pergi Dan Tak Pernah Pergi

Mekah al Mukarramah!

Cliche' je jawapan. Siapa yang tak nak pergi Mekah kan? Ke ada orang Islam yang tak nak jejak kaki ke sana? Aku rasa semua nak kan. Hehehe.

Okay--

Seriously,aku tak banyak idam tempat nak pergi. Tapi masa kecik..okay,tak kecik sangat lah. Masa tingkatan 1,kakak aku ada bawak balik satu poster tasik ni. Tasik Serene Emerald kat Kanada tu. Sumpah cantik sangat. Berangan je bila nak dapat sampai.


Selain ni,aku berangan nak pergi atas gunung yang menghijau,berdepan laut. Yang mana waktu malam boleh buat campfire and duduk keliling api sambil tengok dolphin melompat-lompat and bunyi ikan paus pembunuh macam free willy tu menyanyi. Aku sure ada tempat ni just kena cari je. Hahaha. Mimpi tak sudah Farah ni.

Yang pasti,tengah gigih plan nak ke Sweden ni. Masa bersanding tahun lepas,bos merangkap abang angkat beliau si Roger yang datang jauh dari Sweden tu ada ajak ke sana. Tapi kekangan segala yang ada,biar lah dulu. Tunggu Sunan besar sikit ke apa kan. Hehehe.

Yang pasti Italy and France memang aku dengan kakak aku berangan nak pergi sangat! 

No comments: