Awesome Followers

18 November 2014

Day 12 : 5 wishlist anda

Setiap tahun nak mula tahun baru,semua orang tanam azam. Tapi aku tak reti lah nak berazam bagai ni. memang blur. So setiap tahun aku berazam untuk tanam azam tapi tak pernah berjaya. Boleh? Hahaha. Cerita pasal wishlist... emmmm.... Pun macam eh,ada ke? Ke tak ada? Hoi Fara! Pathetic nya hidup kau. LOL! Tapi keinginan tu ada lah. Membuak-buak. Eh,sama lah tu kan dengan wishlist. Dush!

1. Pergi Gua Musang.

Percaya lah aku nak sangat pergi Gua Musang. Setiap kali aku suarakan ke beliau,mesti beliau tanya apa ada kat sana. Tahun lepas aku dah pergi masa teman beliau outstation. Our first alone honeymoon gitu. Before ni kan dengan family. Pergi Cameron angkut sekali semua. So masa pi Gua Musang dapat lah ajet-ajet pengantin baru. Hahaha. So,jawapan bagi apa yang ada kat Gua Musang is sentimental value. 

Sampai lewat kat sana then hotel semua penuh time tu. Yang ada hotel gile bajet tahap rumah pelacuran yang bila kau cuba nak lelap mata,kau dengar bunyi gedegangggg orang tutup pintu. Terus tak tidur. and bilik air dia. MasyaAllah.. Aku rela tahan berak okay malam tu. 
Lepak kat kerusi depan hotel yang semenggah sikit time malam and bercerita hala tuju hidup and imbau segala kenangan yang ada berdua. 

Yes,itu semua sentimental value. 
Nak pergi Gua Musanggggggggg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2. Photo shoot kat kawasan menghijau.

Ni kena tunggu Sunan besar sikit. Ala,sesekali bajet retis apa salahnya. Ingat Fynn Jamal je boleh? Ai pun boleh hokkay. Hahaha. Cepat besar and berjalan wahai Sunan.

3. Birthday party Sunan ala-ala pendekar.

Aku dah discuss dengan akak and ibu aku pasal ni. So plan lah untuk sekalikan sambut birthday Sunan and Mika sebab dekat-dekat. Aku teringin nak tengok Sunan pakai baju melayu cotton,bersamping,bertengkolok,lengan baju berlipat paras siku and kaki seluar pun berlipat. Macam orang dolu-dolu tu. Ni kena tunggu tahun depan. 

4. Muka bebas jerawat. 

Sekarang aku tengah pakai sabun burung layang-layang. Aku pakai dengan konsisten okay. Bukan senang nak tengok aku istiqamah dalam bab penjagaan muka ni. Haha. Dah sebulan lebih aku pakai and tak pakai bedak pun. Muka ada sikit glowing even jerawat masih ada 2 ketul. Ni baru tumbuh semalam. Adoiii... Atas dahi tepi ubun-ubun pulak tu. Kau bayangkan aku tersikat situ. Menangis keluar hingus kau. So,sila lah nyah cepat wahai jerawat.

5. Beli oven and mesin jahit.

Aku suka masak kek. Sekarang aku buat yang senang-senang macam kau masak then letak dalam peti dah beku boleh makan. So teringin nak beli oven and masak kek banyak-banyak and cuba jual. Vehrangan is nombor satu aku ni. Haha.Selain memasak,aku suka menjahit. Aku ada banyak design baju. Bercita-cita sangat nak realisasikan design tu jadi yang real. Ni kena tunggu Sunan besar baru boleh menjahit bagai gamaknya. Hehehe.

Ok dah. Ini je kut wishlist aku. Pun lah aku blur nak perah otak apa yang aku nak.
Eh sekarang teringin nak makan sambal jering ibu.
Okbai.


No comments: