Awesome Followers

8 November 2014

Day 2 : 5 cara memenangi hati anda

Aku ni macam anti sosial sikit. Tapi tak ada lah macam gila susah nak dekat dengan aku. Kalau dengan kengkawan yang memang dah biasa,memang ribut lah kalau berjumpa. Gitu.

Mai sini aku bagitau cara nak memenangi hati aku yang lembut bak salju ni. Pfffttt...

1. Aku paling tak suka lah orang yang mengumpat tak tentu fasal. Macam kalau kau tengah lepak-lepak ramai-ramai then tetiba lalu si polan tu,haaaa...mula cerita pasal dia terbukak. Time tu memang aku akan buat bangang and main fon tak peduli. Kalau macam dia nak berborak jugak,aku buat lah macam-macam bunyi like err,emmm,oooo.. So,kalau nak memenangi hati aku untuk melepak bersosial beramai-ramai,mohon lah jangan nak mengumpat tak tentu hala.

2. Aku cepat marah moody tapi cepat baik. Kalau tengah hangin tu,cuba lah kau belanja aku ais krim. Haaahahaaa.. Hantu makan sangat kau ni fara kan. Selalunya laki aku lah ni. Kalau macam dia nak keluar malam tu,dia belikan aku aiskrim ataupun tolong siapkan kerja rumah. Sebab dia tau nanti aku akan tarik muka kalau dia nak keluar lelama tak ada hala tuju. So kalau dia bodek tu,boleh la sejukkan hati aku. Bhahahahaha... Dangggg.... Pergi lah keluar wahai puteraku. Ai merestui.

3. Seorang yang mempunyai sense of humor pun tergolong dalam orang yang boleh memenangi hati aku okay. Laki aku tu masa mula-mula kenal aku dia dah berlawak dalam mesej. Ye lah,aku tanya dia siapa sebab mesej2 nak kenal segala. Boleh dia jawab yang dia bukan Mawi atau Anuar Zain untuk aku kenal. Ceit. Kalau dia tu Mawi sekalipun,idok lah aku nak kenal jugek. Hahaha. Paling tak boleh blah dia belikan aku pil ciketeun masa hari ketiga kenal and pertama kali jumpa. Boleh?

4. Aku suka orang yang jujur beralas. Faham tak? Contohnya macam dia nak kata aku gemuk tapi dia akan cakap macam ni : " Kau berisi sikit tapi still gojes okay. Hot mama gitu." Sila lah muntah. Haha. Aku bagi contoh je. Tapi kalau orang cakap macam tu,tak ada lah mengguris hati ai sangat kennn..

5. Be as simple as you are. Aku tak suka orang yang beriye ni. Rasa macam hover sangat. Leklek je. Aku ok dah.

Tapi seriously,kalau kena gaya,boleh lah memenangi hati ai ni. 1st impression selalunya menentukan segalanya. Hahaha. Kalau kali pertama aku tengok kau pun dah macam ada aura puaka,jangan harap laaaaa....

No comments: