Awesome Followers

20 December 2011

~~ Kesian makteh... ~~

An nyong ha seyo..!!


Semalam kami sekeluarga dikejutkan dengan satu berita yang agak sedih. Makteh jatuh and patah kaki..!!! 


Semua gara-gara dia terpijak biji durian yang bersepah ( credit to my cousins yang buat sepah ) masa dia nak kejar anjing yang berkeliaran *tarik nafas..hembus*.


Makteh tu siapa? Oh,dia adik abah aku. Aku membesar dengan dia. Dia jaga kami adik beradik sebab ibu and abah kerja. Umur dia dah 56++ kot,tak berapa nak ingat. Nama betul dia,Rawiyah Mohamed. Aku sayangggg dia..


Pagi-pagi lagi akak aku,Reena Kamarudin tu call aku and bagitahu. Masa tu aku dekat ofis dah. Bukan main terkejut aku. Kesian dia..


Malam tadi aku pergi melawat. Bersimen kaki dia dari peha sampai buku lali. Dia duduk atas wheelchair. Dah macam Usop wheelcha pun ada. 


Sempat lagi dia minta dibelikan susu ( dah patah baru teringat nak minum. Comel je..)


Sempat aku snap pic kaki dia semalam. Semoga kaki dia cepat baik. Check it out yaww..






#HugsLove
~~ aku darah anak malaysia ~~

No comments: