Awesome Followers

16 December 2011

~~ kenapa perempuan suka lelaki ~~

An nyong ha seyo..!!!


Semalam ade bace satu buku yang memang dah lame dalam simpanan. Tapi saje je nak ulang bace. Buku ni bertajuk Chicken Soup For The Teenage Soul www.chickensoup.com . Dalam buku ni,ade satu artikel bertajuk WHY GIRL LIKE BOY. So,aku nak share sikit lah kat entry kali ni. Tapi aku terjemah dalam bahasa melayu je lah. Oh,die sangat banyak list tp aku ambil 2,3 je la.. Check it out!


Kenapa perempuan suka lelaki? @ whay girl like guy?


1. Bila lelaki tu pakai minyak wangi kesukaan perempuan tu YANG DIBELI OLEH SI PEREMPUAN.
2. Cara si lelaki mengucapkan SELAMAT MALAM sebelum tidur,SETIAP HARI TANPA MISS.
3. Bila si lelaki berjaya mengusir kegusaran or kesedihan yang ada dalam diri si perempuan,DENGAN SESUATU YANG SI PEREMPUAN SUKA.
4. Cara si lelaki memandang si perempuan WALAUPUN MASIH RAMAI PEREMPUAN CANTIK DI SEKELILING DIA.
5. Bila si lelaki berkata "I MISS U" walaupun HARI-HARI BERJUMPA.


Haa.. Ni je yang mampu aku ingat balik. Kalau ade tambahan,nanti aku tambah. Oh,dekat bawah ni ade picture buku tu. Have fun yaww...
ni buku tu..








#HugsLove
~~ aku darah anak malaysia ~~

No comments: