Awesome Followers

2 December 2011

~~ cepatnya masa berlalu ~~





An nyong ha se yo..!!


Eh,dah nak pukul 5.30 petang la.. Hahaha.. Tunggu masa balik kan. Before balik untuk bercuti selam dua hari ni *joget-joget samba*,nak mengarut sikit la. Boleh tak? Tak suka tak payah baca okay...


Sekarang umur korang berapa? Ada sesetengah orang suka berahsia. Aku dah 22 tahun ni. Sikit lagi nak menjangkau 23. Alamak,macam dah tua je. Okay,tua pada umur je punnn..


Teringat masa kecik-kecik dulu.. Best kan? Boleh main lari-lari,jerit-jerit,panjat-panjat. Kawan pun ikut suka je. Ops,jangan tak tau. Kawan aku masa kecik semua lelaki. Kawan perempuan? Tak ada rasanya.. Ish,bukan gatal la. Memang aku ganas masa kecik.. Perasaan malu macam tak ada je time kecik dulu. Ala,comel nya aku dolu-dolu *tangan di dada mata ke atas*.


Meningkat remaja,perasaan malu mula bertandang. Member-member pun dah bertukar. Dah boleh berkawan dengan perempuan sebab sifat keperempuanan aku dah muncul. Ceeewahhhh... Masa ni lah nak bergosip pasal boys,band,fesyen.. Hahahaha.. So sweet masa tu. Rindu nyerrr....


Bila dah menjangkau usia dewaasa macam sekarang,bila teringat balik kisah lama,rasa sangat-sangat bahagia. Banyak yang kita belajar kan? Bila dah dewasa ni jugak,kita susah nak buat semua benda yang kita pernah buat dulu. Ish,malu lah nak main panjat-panjat lagi. Malu nak main kejar-kejar dengan kawan lelaki. Huhuhu.. Really-really miss all that moments..!!!


Okay,masa time. Masa memang tak akan tunggu kita kan? Hahaha..
An nyong hi kye se yo..!!!


#HugsLove
~~ aku darah anak malaysia ~~

No comments: