Awesome Followers

18 June 2012

~~ Unexpected Gift! ~~

An nyong ha seyo!!!

Assalamualaikum....

Sedia maklum on 15th June hari tu my birthday. But! MB sangat lambat datang sebab banyak sangat halangan.

Aku? Huh,memuncung la sikit. Dah katenye nak celeb sesame. Seharian duk menunggu dengan cemerlang. Tapi hampa......... *mukasedih.jpg*

On 16th,MB datang. So,bergegas la mencari segala bahan untuk buat makan-2 malam tu. Dan...... MB belikan aku hadiah2 yang aku sendiri pilih. Tak surprise kan? Pssst.. MB tak pandai romantik-2 sangat!

Then,tiba-2 MB cakap...............

" Jom,Amal belikan Anim gitar. Amal ingat nak beli sorok-2 tapi takut Anim tak suka. "

Aku??
Tergamam sekejap dalam 3 saat then....

" Yeayyy!!!! "

Nampak tak betapa tak senonoh nya keadaan jiwa aku time tu. Haha... Dengan tak sabar nya,tegak je badan aku dalam kereta,menuju kedai jual gitar tu.

BTW,maceh sangat-2 sayammmmm!!!!!!!! Satu hari melayan karenah aku. Itu ini,nak hak tu,hak ni. MB pun belikan aje. Mengada lebih kalau merajuk.

And,thanks jugak to whole family sebab tolong menjayakan. Eh,yang datang makan pun thanks jugak. Sayang korang keketat!

#HugsLove
~ Aku Darah Anak Malaysia ~
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: