Awesome Followers

20 June 2012

~~ Bila Rinduuuuu ~~

*p/s : entry kali ni memuntahkan. Sila berwaspada! Amaran keras.......

Sejujurnya,ekoran perasaan yang bertandang ni mengheret aku mencoret entry ni. Eh,penting sangat ke perasaan kau tu? Eh,suka hati aku lah. Belog aku! Ahaks!

Rindu...........

Ye,aku rindu lelaki yang jadi penghias entry kali ni. Tersangat! Siapa beliau? Beliau lelaki yang jadi penyebab aku berindu-rinduan. Eh,ade ke ayat ni? Ah,janji sedap...

Rutin harian,bercakap dalam telefon berjam-jam. Tapi.................... Dah 3 hari MB tak call. So,sangat terasa! Jiwa mula meronta meroyan rindu gaban. *okay,sila muntah purple*

Relay jarak jauh ni mencabar. Sangat mencabar! Nak pulak kalau si terchenta tu keje,busy ngalahkan PM. Tunang haku lah tu.

So,kesabaran itu teramatlah penting! Ingat,sabarrrrr..............

Sesiapa yang ingin terjebak dalam relay segini,prektis dulu. Ketabahan tu wajib!
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Dah kenapa aku melalut gini. Okay,sesungguhnye aku kehilangan kata-2 dek kerana rindu yang melampau ni. Maafkan saya!

*ambil baju MB,letak tepi bantal*
*ambil tisu,lap hingus*
*pejam mata kuat-2*

Okbai...!!!!
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: