Awesome Followers

11 June 2012

~~ Dapat Surat Yang Buat Cik Farah & Kakak Melompat ~~

An nyong ha seyo..!!!

Assalamualaikum...

Panjang kan tajuk entry kali ni. Tengok tajuk pun dah tahu betapa eksaited nye Cik Farah hari ni. Oh,kakak,my abah & my ibu pun join eksaited tau!

Tengah hari tadi,masa tengah on phone with MB (nak enterframe jugak kan),ada abang posmen datang. Tapi buat tak tahu je lah. Kakak ade kat luar,boleh ambilkan.*MukaTakKisah.jpg*

Masa tengah berborak tu,tetiba si kakak ku yang comel lote ni berlari ke dalam. Terus terpa aku and cakap :

"Wei,SPA punya lah!"

Aku macam 'What??' . Perasaan time tu berbagai-bagai lah yang ada. Tapi maintain cool..

" Surat dorang bagitahu dah terima permohonan aku kut."

See,betapa cool nye Cik Farah. Cool sangatttt..!!! *tangan di dada mata ke atas*

Kakak pun buka selow-selow. Aku masih berborak dengan MB. Lepas tu kan....

" Tak la! Surat panggil jawab periksa untuk jawatan Penolong Akauntan Gred W27!! "

Aku diam 2 minit. Lepas tu,bergema lah rumah dengan sorakan yang hentah hape hentah. Kakak aku berlari naik ke bilik abah. Aku letak terus phone and join kakak aku & abah. Nampak tak betapa sy kuajaq dengan bakal suami? Ahaks!

Memang bersyukur sangat-sangat. Even baru panggilan jawab pekse,aku dah rasa happy. At least dorang perasaan keberadaan aku kat Malaysia tercinta ni. Heh!

So,aku kena start study segala bagai yang berkenaan. Mampukah aku harungi? Dah agak lama tinggalkan exam ni. Nasib baik pilihan jawapan je. Kasi hitam yang MANA RASA BETUL. Phewwww... Hahahaa..

Doa-doakan Cik Farah ye. Semoga dapat jawab dengan tenang masa 23 Jun nanti. I'll do my best! Ini janji saya.. Amin... Sayang korang keketat!

#HugsLove
~ Aku Darah Anak Malaysia ~
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: