Awesome Followers

15 June 2012

~~ Today Is My Day ~~

An nyong ha seyo...!!!

Assalamualaikum.....

Entry di awal pagi hari ni.........

Say hi to birthday girl.....!!!!

15 Jun 2012 ----------» bertambah lagi seinci umur Cik Farah. Tapi badan tak meninggi even seco'et pun. Hukhuk.. Alhamdulillah,Allah masih bagi kesempatan kat Cik Farah untuk teruskan perjalanan hidup.

23 tahun dulu..............
After 9 jam my Ibu bertarung nyawa,maka,lahirlah haku. Thanks ibu sebab masih tetap berjuang mati-matian time tu untuk memberi satu nyawa yang ada ni melihat alam. Sobs sobs.... *terharu*

Sekarang,Cik Farah dah besar. Dah mampu melihat sudut alam dari pandangan peribadi sendiri. Susah,senang,gembira,sedih,jatuh,bangun,lulus,gagal....semua dah merasa. Penat? Oh tidak. Baru sedikit tu kan. Panjang lagi jalan yang ada depan aku ni.....

Untuk birthday tahun ni,aku berazam untuk jadi seorang perempuan dewasa yang DEWASA! Sila fahamkan.. Eh,sebelum ni tak dewasa ke?? Aku seorang yang dewasa tapi tak melaksanakan tanggungjawab tu dengan cemerlang sangat. So,tahun ni kena mulakan. Aja aja fighting!!!

But!
This year is the last year Cik Farah sambut birthday as a single lady. Next year,sambut dengan MB pulak. Banyak perbezaan.....*kegatalan tu menyerlah* Maafkan saya!

Kepada yang wish tu,thanks a lot. Doa and kata-kata korang amat Cik Farah hargai. Sayang korang keketat!!!!


#HugsLove
~ Aku Darah Anak Malaysia ~
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: