Awesome Followers

16 October 2014

reunion planning


Last week aku ada post dekat group bebudak sekolah aku yang sebaya pasal nak buat reunion. Ye lah,nak jumpa memasing kemain payah. Padahal se-Karak je. Of course lah kebanyakkan kerja luar tapi tak kan lah tak balik langsung kan. Kalau balik pun takkan lah engkorang expect semua nak jerit war-warkan yang korang balik. Tapi kalau ikut perangai senget laki aku,ye dia buat. Sampai je dekat JPJ Karak tu,dia bukak tingkap luas-luas and jerit punya kuat,"KARAK,FARA IS BACK!" . Hahahaha. Nak marah pun tak jadi. Macam lah bini dia ni ahli parlimen Karak. Kakak kawasan jauh sekali. 

So,start semalam aku dah gigih usha-usha tempat dengan bantuan wak gugel. Just buat kertas cadangan dulu before bincang dengan members lain secara depan-depan. Kiranya aku dengan rasmi melantik diri aku sendiri *ohmai,gila kuasa sangat* sebagai tukang jalankan event. Aku memang suka lah memeningkan kepala otak aku ni dengan benda-benda tak pekdah gini. Saja cari penyakit. 

Ada lah 2,3 tempat yang aku dah set untuk bagi dia orang pilih kendian nanti. Laki aku lagi senang. Suruh je buat kat kelip-kelip kampung Kuantan ni. Eeeiii..kosser aku. Dah la duduk sini. Nak jalan-jalan pun kat sini. Kenot..kenot.. Tapi bila usha-usha tempat tu macam Fraser Hill contohnya sebab memang suka sangat waktu malam dia,mula lah terdetik dalam hati. Macam rugi kalau pergi tempat romantik macam ni ramai-ramai. Teringin nak pergi dengan beliau and Sunan nanti. Gitu. Sebab tempat tu kalau malam *tengok gambar je* , nampak macam Sleeping Hollow pun ada. Macam cerita Harry Potter tu. Waaa... Aku sangat suka Inggeris-thing ni. 

Semoga berhasil lah aku menjayakan program yang entah bila akan berlangsung ni.

No comments: