Awesome Followers

11 January 2012

~~ Perpisahan kak Shida : cerita kita berakhir di QC ~~

An nyong ha seyo..!!


Dari tajuk kat atas tu pun korang boleh tahu isi entri petang ni kan? Oh yes,perpisahan. Seperti yang aku cakap sebelum ni,aku benci perpisahan. Sebabnye,tak banyak sedikit air mate ni nak keluar. Ececece...


So,perpisahan kali ni tentang Kak Shida. Alah,engineer QC R&D,department aku ni. Orang nye kecik molek je. Orang Terengganu tapi duduk Bentong sebab hubby die orang sini. Ade 2 orang anak yang sangat kiut miut.


Since aku masuk sini,kak shida banyak bagi tunjuk ajar kat aku. Tak pernah die jemu nak ajar aku yang sedikit bebal ni okay. Kalau aku tanye,cepat je die jawab. Thanks to Kak shida untuk jasa akak selama ni. Even kilang kite bersebelahan je lepas ni,we'll gonna miss u. 


Entri petang ni aku includekan pictures kak Shida mase farewell party dekat department aku. Aku tak berkesempatan nak join sebab aku kena balik Kuala Selangor. 


So,enjoy the show okay..
kak shida bg ucapan
shah,razif,tong
wak kang
orang kuat
belakang dari kiri : shah,Razif,Rini
ni finishing mari..
orang-orang kuat CPP
askar-askar QC
slay menahan diri
buah rambutan pun ade
agar-agar koko

No comments: