Awesome Followers

11 January 2012

~~ kamu nampak begini tapi sebenarnya... ~~

An nyong ha seyo...!!!

Hari ni nak share pasal benda yang kita nampak begini tapi mungkin disebaliknya nampak lain. Just for fun okay. So kalau ada yang terasa,I'm sorryyyy.. Jom usha!


1. Lelaki mempunyai teman wanita yang bertudung dan menutup aurat tetapi tetap memandang wanita seksi yang lalu depan mata. Percayalah,dia tak teringin pun nak jadikan perempaun seksi tu girlfriend dia. Sekadar cuci mata boleh la.

2. Lelaki yang mempunyai teman wanita seksi tapi percayalah dia akan tinggalkan perempuan tersebut kelak untuk bakal isteri yang bertudung dan menutup aurat. Mana ada mak mertua or bapak mertua nak menantu seksi kan?

3. Walaupun seorang lelaki tu nakal or jahat,dia tetap mahukan bakal isteri yang baik serta beragama sebagai peneman hidup. Sebab apa? Supaya si isteri tu tadi dapat mengajar serba sedikit tentang agama. Mana tahu lelaki tu boleh berubah.

4. Perempuan yang bersosial tinggi,berpakaian seksi tetap mahukan lelaki yang baik-baik untuk menjadi teman hidupnya. Nampak je mereka selalu berkepit dengan jantan hidung belang tapi hakikatnya mereka tetap mahukan yang terbaik sebagai peneman.

5. Perempuan yang bertudung litup tidak semestinya baik. Dalam kebaikan mungkin ada terselit keburukan. 

So please,don't judge a book by it's cover okay. Chill bebeh!

#HugsLove
~ aku darah anak malaysia ~

No comments: