Awesome Followers

4 January 2012

~~ New Year + New Status ~~

An nyong ha seyo...!!!!!!
Happy new year!!! 


Tak terlambat lagi kan? Tak ada masa nak update blog. Bercuti panjang + kesibukan melanda diri. 


So,how new year korang? Best tak? Aku? New Year kali ni sangat memenatkan.


Selain tahun baru,aku pun dah ada status diri baru. Tunangan orang! Hahaha.. Sangat cepat masa berlalu. 


Siapakah jejaka itu? MOHD AKEMAR ABU BAKAR. Syhhh.. Nanti dia dengar. Huhu..


Dulu semua member tertanya-tanya sape lelaki yang akan kekal dalam hati aku. Last-last orang Kuala Selangor jugak yang dapat. Tahniah3.. :) *poyo*


Aku kenal dia tahun 2010,hujung tahun. And New Year 2011 kami couple. Sangat cepat kan? So,kami lengkapkan setahun tempoh percintaan dengan ikatan pertunangan. 


So,1st January 2012,Ahad haritu impian kami terlaksana. Hope kami akan kekal sampai bila-bila.


Meh aku share sikit pictures sepanjang majlis tu berlangsung. Jom!


On that purple day







me..!!!
 
 
sarung cincin dulu

  
ciuman kasih























my ibu wif his mum
Hantaran kami 




 
  hantaran pihak perempuan. Purple!!
 
mereka in red
  Aksi kami      


 
       peace ana
 
    
        Rini tak nak senyum




     
Bulat-bulat mata Nad


     
Uwekkkk


     
SHIFFIIAS : Mira & Yani


                 
      
wif my mum & Rini





#HugsLove
~~ aku darah anak malaysia ~~                  

No comments: