Awesome Followers

1 July 2012

~~ Petang Yang Misteri Tak Berapa Nak Misteri ~~

An nyong ha seyo..!!!

Assalamualaikum....

Sekian lama tak hupdate,tetiba hentry pagi ni bermisteri bagai. Misteri ke?? Anda nilai la sendiri.....

Khamis,28 Jun lepas......

Aku & adik perempuan ikut my abah hantar my ibu pi berurut. Tempat makcik Jawa tu tempat jin bersamba. Kenapa aku cakap cenggini??

Sebab.................

Rumah dia (ekceli bukan real rumah la kan tapi asalkan berbumbung,kira rumah la tu kan) sangat terletak kat ceruk alam. Penghujung bukit adang sawit + getah. Jauh nye humang aihhh.. Kematu segala!

Sebelah rumah makcik ni,ada rumah banglo tinggal terbiar. Ikut cerita suami makcik ni,rumah tu milik mandur estet. Omputih katanye.

Bila anak dia meninggal,dia bawak whole family pindah KL. Eh,ye ke KL? Ke UK? Okay,tak berapa nak pay attention time tu. So,rumah tu terbiar buruk camni je la.

Kat entry ni aku letak semua pic yang aku snap. Beranikan diri masuk explore rumah ni ha. Dalam hati bagai-bagai dah ayat keluar. Terasa seram sikit!

Makcik Jawa tu cerita,dalam 2 bulan lepas dia ternampak pocong. Aku and adik aku macam......errr,biar betik! Tak takut ke??

Masa nak balik,kereta tak boleh hidup. Agak cuak jugak la. Ye la,dah la jauh dari orang. Acano nak mintak tolong ye dak? Tetiba ibu cakap ;

" Tu la awak orang. Sape suruh ambil gambar? Kan dah kena kacau."

Ape lagi,kena bidas lah dengan abah. Aku and adik aku tolong gelak je. Tapi maybe la kut. Sebab lepas abah sebut Allahuakbar and aku start enjin,terus hidup.

Agak-agak korang,apa yang tak kena? Renungkan misteri yang tak berapa nak misteri ni. Sayang korang keketat!

#HugsLove
~ Aku Darah Anak Malaysia ~
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: