Awesome Followers

19 June 2013

Fakta Yang Bukan Fakta Sebenarnya Yang Buat Aku Errrrr..

kemain tajuk.
panjang berjela kunuk nak bagi sedap.
okay fioneeeee..

jiran sebelah rumah mak ni yang aku panggil Acik Lijah ada bela sekor monyet. anak monyet je pun lagi.
serius comel. kecik je.
nama dia atan.
aku pun tak faham kenapa asal monyet je kena letak nama atan la,awang la.
ce letak paul ke,megat ke.
maaf. over.

si atan ni bijak. cerdik. hebat.
dia faham kalau kita bercakap pasal dia. kalau panggil nama dia,kompem bersahut.
atan ni ada tabiat hisap jari kaki kalau nak tidur. tabiat dia lah tu.
bila kita orang perasan,dia malu-malu.
lepas tu,mesti ada yang cakap macam ni..
"yelah,dia pun manusia jugak dulu. kena sumpah dengan sang kelembai,jadi lah gini."

aku terus macam....
KAU NI DAH KENAPA HAH??
memang nak je aku bidas tapi kang kata aku bijak pandai sangat. dipulaunye aku kang.

kenapa lah ada yang bermentaliti macam orang barat jugak ni? walau nampak tak sama tapi teori lebih kurang je.
terbalikkan aje.
hurrrrr....

No comments: