Awesome Followers

21 June 2013

Di Anggap Hebat Memang Hebat

Hari ni anak sedara aku bawa balik sticker yang boleh tabur serbuk warna warni tu. Aku pantang jumpa benda cecomel senggitu. Tangan gatal nak buat. Kalau kat funfair ada,situ je aku bertempek. Comel sangat. Pergh.

So,penuh ketekunan aku buat. Anak-anak sedara dok kerumun aku. Lagi tekun diaorg perati aku. Mulut masing-masing asyik cakap,"cantik lah ode." Fioneee.. Ode ni memang cantik kenn. Tak bagitau pun dah tau. Haha.

Dah Siap tu,Ami,yang kecik tadika tu datang.

"Fuyyo,cantik. Ode hebat lah."

Kembang kuncup hati. Mau tak hebat. Dah banyak kali itu dihadapnya. Expert terus.

Lepas tu Ami bagi robot suruh pasang. Memang aku tak berapa reti tapi sebab tak nak hampakan Ami,tibai aje lah. Terkontang kanting lah awak ni ha. Transformer punya robot. Menggagau sekejap.

Bila dah Siap,Ami cakap..

"Ode hebat lah. Tukar jadi kereta pulak boleh?"

Aku pun buat lah. Pun siap. Zap zap zap je. Okay berlagak.

"Yeay,Ode hebat! Ami pun nak jadi hebat. Ami buat jugak lah."

Dia pun bukak pasang balik. Bila dah siap, dia bagi aku tengok. Tersengih je.

"Ami pun hebat macam Ode."

Lagi lebar sengih aku. Mana tak hebat. Mainan dengan awak ni tak berpisah. Pantang ada. Nanti dah ada anak,mau aku berebut dengan dorg.

Hahahaha..

No comments: