Awesome Followers

27 May 2012

~~ Saat Kritikal Di Pagi Hari ~~

An nyong ha seyo!!!

Takde airrr......!!!!!!

Pernah berada dalam situasi kecemasan macam yang aku alami hari ni
tak? Kecemasan ape? Mai baca..........

Bangun pagi² hari ni like a princess. Niat hati nak terus ke toilet.
Menambahkan saham niatnye. Perut memulas tak payah cakap lah. Memang
terhiris pedih. Tiba² ....

" Air takde tau. Kalau nak mandi,jimat² sikit."

Aku pandang ibu. Okay,aku masih cuba tak gelabah.

" Air tangki ade kan bu? Sakit perut ni.."

" Tangki pun dah kosong tu."

So,korang rasa ape reaksi aku? Ape lagi,capai kunci kereta,start
kereta,terus pergi rumah makcik aku yang berdekatan. Oh,kakak aku pun
turut serta. Panggilan pagi jugak lettewww..

Sampai je kat rumah makcik,soalan pertama yang keluar,"Air ade tak?"

Willy,anak sedara aku yang duduk berdepan dengan rumah makcik geleng²
kepala. Serius,sangat hampa. Perut ni pulak tak boleh di ajak
bekerjasama.

Last choice,rumah makcu. Nasib kami baik. Akhirnya! Keadaan dapat
diselamatkan. Tersenyum kelegaan yang meleret.

Haaa.. Ni lah situasi bila takde air. Biar takde elektrik dari takde
air tau tak. Semua benda tergendala. So,sila hargai air!

Mesti korang² rasa entry hari ni sangat nonsense + annoying +
diguisting kan. Maafkan saya! Saja nak share. Kut² korang pernah or
akan terlibat dalam situasi ni :)

Thanks sebab sudi baca! Love love love.....


#HugsLove
~ Aku Darah Anak Malaysia ~

No comments: