Awesome Followers

25 May 2012

~~ Hey,Itu Bas Ammu! ~~

An nyong ha seyo!!!

Hi,its me again.

Meluat?

Bosan?

Okay,sile abaikan entry ni....

Mana yang tak tergolong,aku nak share sesuatu.

Sesuatu yang aku ada masa zaman sekolah. Eh,bukan aku punya but
sesuatu yang aku pernah lalui.

For sure,95% pun ada & pernah lalui ni.

Ops,stop merepek! Now,back to story.

Bas Sekolah..............

Tadi masa balik dari Raub(Kampung Halaman),ternampak 1 bas sekolah
yang pernah aku naik 1 masa dulu.

So,terjadi perbualan ni dengan kakak :

" Eh,ade lg kan bas tu."

" Ha'ah,bas Ammu. Lama nyee..."

Perasaan kagum berlumba² nak terjah. Kenapa kami kagum??

Masa aku darjah 1,tahun 1996,bas tu lah yang ambil aku pergi & balik
sekolah. Bas tu agak kemetot. Comel² je. Tapiiiii..... Bas tu mampu
bawak ramai budak sekolah.

Haa,kagum tak? Kagum tak?

So,sekarang aku dah 23 pada tahun 2012. And.... Bas tu masih gah bawak
budak sekolah.

Ce kira berapa tahun dah tu?

Bertambah kagum tak??

Okay,memang entry petang ni macam tak ada makna tuk korang. Saja nak
share dengan korang betapa kagum aku dengan bas kett colour kuning tu.
Maafkan saya!

BTW,nak ucap thanks jugak kat bas ni. Banyak jasa kat aku,abang & kakak aku.

Terima Kasih Bas Ammu!!!!

No comments: