Awesome Followers

29 November 2011

~~ okay,,minggu makan je ~~



An nyong ha seyo...!!!

Minggu lepas minggu untuk makan. Why?? Sebab dua hari berturut-turut ada kenduri kahwin. Sabtu and ahad. Perut dah jadi buncit dah ni. Ops,bukan buncit lain okay..


Okay,first kenduri dekat Karak. Ala,dekat je dengan rumah. Balik kerja terus pergi. Dengan baju and seluar yang agak selekeh. Hahahaha.. Credit to my sister yang tarik aku pergi situ. Pengantin perempuan aku kenal dari aku sekolah rendah lagi. Dia bestfriend kakak aku. Kak Hawa nama dia. Orang jati Karak. Hubby dia orang Melaka. Tema colour mereka hijau and putih. Sangat-sangat cantik. Lately aku tengok ramai jugak yang kahwin pakai colour hijau. 


So,time aku nanti,no hijau allow okay... Tettt... Ni semua pictures masa wedding dia hari tu.

Sabtu,26/11/2011...
mesti korang ingat ni pelamin kan..??
okay,ni pelamin yang betul..
ni pengantin die..
geli no hati...
sweet kan??
okay,mereka pun bergedik bersama...
Second wedding dekat Bentong. Bestfriend kakak aku jugak. Ish,aku ni menumpang wedding kawan-kawan kakak aku je kan? Kakak aku entah bila lah lagi. Okay,name pengantin perempuan ni Rosidah. Tapi member-member and family panggil Uteh je. Memang orang dia gila-gila. Masa tengah bersanding pun boleh lagi dia mengomel kat laki dia. Hahaha.. Memang sweet.. Tema colour dia gold. Ala-ala king and queen pun ada. Ni pictures wedding dia orang..
Ahad,27/11/2011...
 
ala-ala taman gitu..

cantikkan meja makan beradab..Erk,makan bersebelah aku rasa..
serius gile muke nak potong kek. Macam nk potong orang je..

okay,mereka masih bergedik bersama-sama..

Dah setel makan dekat kenduri,masih teringin menambah lemak di badan. Hahahaha.. Berkunjung ke secret recipe memang pilihan yang bijak kan? Hahahaha.. Great moments we had there..




#HugsLove
~~ aku darah anak malaysia ~~


No comments: