Awesome Followers

24 November 2011

~~ kita sahabat sampai bila-bila okay ~~

An nyong ha seyo~~


Nak cari kawan memang senang. Mane-mane pun boleh dapat kawan. Tapi sahabat?? Uff,memang payah. Bagi aku,sahabat ni someone yang betul-betul boleh faham kite. Someone yang ade dengan kite susah atau senang. Jangan time senang je die bertempel dengan kite. Time susah,nak jumpe bayang-bayang pun susah.


Dulu aku kurang percaya dengan istilah sahabat sejati. Maybe sebab aku pernah kena game dengan seorang yang bergelar 'rakan jiwa'. Game ape? Tak perlu lah kot aku bagitau. Tapi apa-apa pun aku dah maafkan die lame dulu. 


Oh,teringat pulak dengan rakan sabahan aku mase aku form 4. Hahaha.. Last-last die blah macam tu je. Agak terkejut dan trauma rase. And aku tak percaya dengan sahabat sejati maybe sebab aku masih kanak-kanak ribena. Budak-budak,mane nak fikir semua tu. Janji kawan je..


Orang kate nak cari sahabat sejati ni macam nak cari sebilah jaru emas dalam jerami kering (ceh,bermadah pulak). Tapi aku jumpe 5 jarum emas dalam jerami tu. Bertuah kan aku?? Hahahaha...


Ingat senang ke nak jumpe sahabat macam dia orang ni? Kepale same gile je dengan aku. Orang jugak cakap perlukan mase yang lame untuk kenal hatibudi and ambil mase untuk rapat. Really?? 


Aku tak perlukan mase 10tahun untuk serasi dengan die orang ni. Keikhlasan yang penting.


Kenal die orang banyak mengajar aku erti kesetiaan. Pergaduhan tu perkara biase lah kan. Even payah gile nak jumpe sekarang,hubungan tetap maintain. Thanks guys for all great moments we share together.


ana..!!!


kidir,me,kaklang


zana


aki



#HugsLove
~~ aku darah anak malaysia ~~

No comments: