Awesome Followers

29 November 2011

~~ Episod seram 1 : tandas tu ade flush otomatik ke? ~~




Lokasi : Tandas
Department : R&D QC
Hari : Sabtu
Jam : 0830/8.30 am
Pelakon : Rini ( QC admin ), me , Tong ( Marketing Executive )

Rini ni baru je tukar department. Sebelum ni dia under finishing tapi Kak Shida ( engineer QC ) tarik dia masuk tempat kami menggantikan tempat aku.
Pagi tu dia masuk toilet. Tengah dia betul-betulkan tudung,flush dalam salah satu toilet tu kena tarik.. Burrr,,air bunyi. Dia pun blah la dari situ sebab memang tak ada orang lain kat situ selain dia.
Masuk-masuk ofis je dia terkam aku. Dengan muka pucat lesi nye. Nak gelak pun ada.
“ Wei,toilet tu flush dia otomatik eh?”
“ Hah?” Aku buat muka blur. Tak faham soalan sebenarnye.
“ Tadi mase aku dalam toilet… ( dia cerita ape yang jadi td )”
“ Ish,mane ade otomatik. Kena tarik sendiri lah.” Tong pun mengiyakan je. Aku pun angguk2 tanda setuju.
Aku pandang muka Rini,dia pandang muka aku. Okay,dia dah kena kacau dengan ‘benda’ tu. Kesian Rini. Lepas daripada tu,aku jadi mangsa teman pergi toilet selama beberapa hari. Hahahahha.. Kire welcoming greeting tuk Rini lah time tu daripada ‘mereka’. Sengal…


#HugsLove
~~ aku darah anak malaysia ~~

No comments: