Awesome Followers

4 March 2016

BERSIARAN WEI!!!

Warghhhh.. Lamanya tak mem-blog. Malas plus kekangan internet yang menjadi-jadi. Ye lah, pinjam pc ofis je ni ha. 

Sekarang dah kerja tempat baru sebagai account assistant cum hr assistant. Eh, macamlah orang nak ambil tahu kerja kau. Hahaha. Lantakkan, nak cerita juga. So far okay lah. Tapi sebulan dua ni pening mengadap income tax and audit. Semua kena buat sendiri. Awak mana pernah buat semua tu. Terkial-kial lah nak siapkan maklumat. Mujur boss rajin menolong. Kalau tak memang ke laut lah file audit aku. So aku rasa lepas ni nak apply kerja yang tak ada kena mengena dengan akaun. Nak jadi saintis pula. Vehrangan tahap dewa!

Anak?
Sunan dah membesar dengan jayanya. Mulut becok tahap aku kadang-kadang malas layan. Dah start suka tengok kartun upin ipin and boboiboy. Oklah dari tak suka tengok langsung. Kalau tak kang resah juga aku anak tak suka kartun. Aku tengok anak orang lain gigih je hadap tv layan kartun bagai-bagai. Tapi tu lah. Seminit dua je lah Sunan ni mampu duduk diam tengok. Selebihnya dia gusti aku. Pasrah lah. Ni nak dapat adik ni bulan 8 nanti. Habis di gustinya adik tu nanti. 

Nanti-nati lah sambung entry lain. Dah tak tahu nak update apa.

Salam.

No comments: