Awesome Followers

13 August 2015

Seram Berderau Woi!

Malam dua hari lepas adalah malam yang sangat sunyi kat area rumah aku. Salakan anjing pun nanhado okay. Motip nak bagitau tak ada salakan anjin? LOL! Wak Misnan sebelah rumah pun pi keluar anak-beranak. Rumah wan enchom memang lah lagi sepi tak dengar sepatah bunyi pun dari rumah dia. Beliau pulak keluar kejap jumpa member. 

Mengenangkan malam tu tak ada cerita best, aku heret Sunan masuk tidur. Mula-mula tu memang dia dah gesek-gesek mata mengantuk. Tiba-tiba dia jadi macam aktif melampau-lampau. Ini biasa sebenarnya bila sampai time tidur. Hahahhaha. Saja bagi poyo dengan letak 'tiba-tiba' dalam ayat. 

Bila aku bawa naik atas katil, dia menggelongsor semula turun. Last-last aku lantakkan dia main joget-joget sendiri-sendiri. Aku memang dah mamai mengantuk ya amat. So aku macam dah lalok. Tapi aku perasan before aku pejam mata, Sunan naik katil and joget atas tu. Dalam mamai-mamai tu aku kalihkan badan menghadap birai katil ---- Katil aku ni jenis rendah. Katil besi berpalang tepi yang jarang-jarang palangnya tu. So aku memang tutup palang tu pakai towel bagai. Takut okay tiba-tiba kau terbuka mata masa tengah hadap palang tu, ada muka lain depan aku. Hahahahhaa. Dassaaarrrr..

Masa aku kalihkan badan, aku buka mata sikit. Tiba-tiba terjengul kepala budak tengah sengih lepas tu gelak. Betul-betul macam yang aku imagine before tapi yang ni kepala atas palang. Jenis sangkut dagu kat situ. Menjerit sakan aku malam tu. Macam nak tercabut jantung. BERTUAH PUNYA ANAK! Aku rasa muka aku dah habis pucat malam tu. Memang palang katil tu aras-aras leher Sunan je. Huwaaa.. Meroyan mak kau malam tu nak oi. Dia boleh gelak-gelak ulang banyak kali buat benda sama. Memang tak lena tidur dibuatnya. Sangat tak kelakar okay.

Last-last aku paksa Sunan tidur and call beliau paksa balik. 
Saia taa kuad!

No comments: