Awesome Followers

2 July 2014

Jom Guna Jari Jemari Untuk Rebut Duit!

Kemain tajuk.. Mata duitan sangat.


Serius ni. Mai lah join contest tulis cerpen anjuran AADK sempena hari Antidadah Kebangsaan ni.
Mai la..Mai la..
Korang masuk je web wecareweserve (klik SINI) ni.
Sila lah follow arahan dia ye. Senang je tau.
Mana tau karya korang terpilih sebagai 3 karya terbaik. Boleh dapat hadiah duit.
Tarikh tutup 27 Julai ni.
Aku dah join!!!!

*
*
*


Tadi masa scroll down macam onggile kat fb,terjumpa ni kat group IIC. Aku kan memang bercita-cita nak further study. So ternampak pulak peluang ni. Terus laju pm yang mengepos ni.
Harapan abah nak aku and kakak aku further jugak study sampai paling tinggi kalau boleh.
Balik nanti nak discuss dulu dengan beliau. Ape-ape pun,laki diutamakan.
Even dia suka aku further study,kena lah jugak discuss kan.
Kang kalau tetiba aku pi belajar,takde lah dia terpinga-pinga terkejut sakan. Masa bila pulak bini aku ni isi borang apply segala bagai kan. Gitu.

Ok lah,itu je nak share. Eh,pasal cerpen tu,JOIN LAH! JOIN LAH! *penegasan sangat*

No comments: