Awesome Followers

26 July 2014

Makin Parah!

Post before ni aku ada cerita pasal kemuafakatan Sunan dengan papa kan. Hari ni aku nak adudomba lagi pasal mereka. Huwaaa.. Mama is jeles okay. Ye lah,siapa tak jeles kalau anak tidur wajib peluk baju papa yang aa bau dia tu?? Siapa tak jeles?? Cakap dengan aku sekarang.

It's all started 3 days ago. Papa lah yang perasan. Dia nak buaikan Sunan tapi Sunan asyik lah merengek dalam buai. Tapi mata terpejam. Memang nak tidur sangat dah. Actually kalau tidur kat bawah,aku mesti letak muka aku betul-betul kat muka dia then baru dia berlayar tenang. Itu kalau tidur kat bawah. Selalunya kalau dalam buai,enjut dodoi-dodoi dah boleh tidur. Sekarang tidak lagi.

So,papa ambil baju dia and letakkan kat muka Sunan. Terus senyap and tak berkutik okay. Lena je dia tidur. And papa ambil lah balik baju tu. Ye lah,takut lemas ke apa nanti. Otomatik mata dia terbukak and meraung. Papa letak balik,senyap. Gitu lah kekdahnya. Menggeleng kepala dibuatnya.

Sekarang Sunan siap peluk lagi baju papa kalau tidur. Kuat bukan main dia pegang.
Ok Sunan,ok. Mama red-doooooo.


No comments: