Awesome Followers

21 July 2014

Sentap!

Kalau anak lelaki,selalunya lebih rapat dengan mak kan time kecik-kecik? Ke bukan? Ke memang lebih rapat dengan bapak? Ke pun bukan? Hahahaha.
Anak aku,Sunan tu,lebihhhhhhh la rapat dengan papa. Aku ni dia tak pandang pun. Melainkan lah nak tidur malam and nak menyusu. Haaa,time tu mula lah terpandang-pandang mama yang gile gojes ni. Kalau tidak.... Mama ni ibarat melukut di tepi gantang je lah. Geng dengan papa je.

Time nangis,jangan lah aku nak dukung. Lagi kuat dia meraung siap terkujat-kujat tu. Ce kalau papa dia yang ambil. Terus senyap! Lepas tu pandang je aku dengan ekor mata and mula bergelak tawa dengan papa. E'eh,sentap aku k. Kang mula lah papa buat ayat;
"Siapa buat Sunan? Siapa buat? Mama ye?"
Tak ke hangin? Cisss..

Tapi kengkadang,bagus jugak anak more rapat dengan bapak. Senang aku nak bergerak. Nak kemas rumah. Nak masak. Nak buat itu ini. Papa ada untuk jagakan. Time malam pun,aku siap boleh lelap dulu sejam dua. Sunan and papa layan tv dua beranak. 
Gile heaven okay!

Hahahhahahahaa.

#soltanhatiku #laksamanahati



No comments: