Awesome Followers

29 October 2013

Hari-Hari Yang Risau!

sedia maklum,suami iols SELALU kerja luar kawasan.
means,luar dari kawasan Kuala Selangor ni.
terkadang Shah Alam.
terkadang Port Klang.
terkadang Ulu Langat.
terkadang Karak.
terkadang Gua Musang.
terkadang Melaka.
okay,terlalu banyak terkadang. phewwww!
tapi memang SANGAT JARANG ADA DEKAT-DEKAT SINI.

jadi,bila beliau pergi kerja,hati aku akan berdebar sepanjang masa.
kalau beliau berdua,aku fine fine aje. berteman.
ni hak bila beliau sorang-sorang.
nak-nak pulak datang angin beliau nak naik motor.
bertambah dengan hujan bagai. licin kan.
kemain jantung aku tahap nak berstapler. RISAU!
selagi beliau tak mesej cakap dah sampai,tak senang duduk.

time beliau balik kerja pun aku akan otomatik jadi macam tu.
dalam hati menghitung pelbagai kemungkinan kalau beliau macam agak lewat dari masa yang sepatutnya.
bukan suka-suka nak pikir -ve ke hape kan,SEMULAJADI.
dah lah beliau selalu gerak time nak malam. gelap.
beliau bawak berhemah pun *iyekan aje*,belum tentu orang lain akan berhemah jugak.

so,hari-hari memang jadi cabaran buat hati.
silap-silap haribulan aku dapat sakit jantung.
asyik nak risau je.



No comments: