Awesome Followers

14 November 2013

Tisu Sangat!

lately aku mudah sentap. sangat mudah okay.
biasa sangat hati ni. lembik kemain. sebelum ni gagah perkasa je kan. oh!
maybe pembawakan anak kut. ada kemungkinan ke??

contoh sentap aku :

beliau balik lambat sikit,sentap.
beliau lambat jawab call or berkali-kali call x angkat or fon off,sentap.
perut lapar tak tahu nak makan ape,sentap. *ini realiti even over*
tak dapat beli karipap sardine cik kam yg sedap tu pun sentap.
lepas tu mula air mata ni nak mengalir lelaju. 

hei,kau dah kenape farah??
ngadesssssss!!!!!

so,beliau macam dah agak faham ketisuan hati aku ni lately.
mohon lah faham kalau tak nak aku meraung sambil hentak-hentak tangan.
hentak tangan je pun yang mampu. nak hentak lain takut sakit. gittew.

jadinya,aku ambil pendekatan yang mudah untuk hilangkan aura-aura sentap tisu bagai aku ni adalaha dengan.............

-
-
-
-
-
-
-
-
 TIDUR!

ada yang nak sentap dengan peel aku tak??



No comments: