Awesome Followers

21 November 2013

Mimpi Yang Hilangkan Selera Makan Nasi!

abah selalu pesan,kalau mimpi buruk diamkan aje. tapi kalau dah namanye perempuan,cepat je nak share dengan semua orang. baik hati sangat ni. pfftttt..
seriously,memang mimpi aku tu menakutkan. lagi seram daripada cerita hantu ke hape. 
lagi seram daripada cerita Highland Towers tu.
tapi tak tertanding seramnye kes budak kena sorok kat Villa Nabila tu. hahahaha!
okay over tapi MEMANG SANGAT SERAM BAGI AKU.

mimpi dia macam ni........

kat area kampung kuantan ni ada satu acara marathon. hak ni pengaruh cerita Coklat Marathon yang duk main 2,3 kali kat tv tu.
aku and ipar-duai aku pun join lah sekali.
yang kelakar nya,DS Najib Razak pun ada. pakai baju warna merah. 
serius tak menahan.

so,setiap kali ada sukan or whatsoever kan,mesti ada makan-makan.
ada lah gerai-gerai sepanjang jalan tu.
ada kehepsi,kedai buah,pizza,bla bla bla..
semua FREEEEEEEE!
tak memasal KFC and Pizza pun free.
dah nama pun mimpi. dia main masuk ikut sedap je kan.

so,aku pilih kedai buah. entah kenapa tak terliur pun nak jamah coleslaw or kentang lenyek tu.
padahal awak memang hantu benda tu.
akak buah tu bagi aku buah nenas.
dah letih sangat,aku telan je lah.
separuh jalan aku makan tu,aku macam tersedar. cepat-cepat aku muntah kan balik.
tapi kan dah macam terlambat. dah ada yang masuk perut.
serius macam terasa-terasa dia hiris yang dalam perut ni.
aku pun berlari ke tandas.

tengok-tengok je dah berdarah. dah gugur.
meraung tak hengat rasanye time tu.
aku minta tolong orang tapi tak siapa nak peduli sangat.
dorang macam... "oh,gugur? hummmmm"

aku terus terbangun daripada tidur. terkesan. terasa.
memang hilang selera aku nak jamah makanan berat hari ni.
Ya Allah,takutnya. 




No comments: