Awesome Followers

20 October 2013

Aku Yang Tertabah

Kadang-kadang hidup ni,jalan ni,terlalu berat kan.
Terkadang rasa tak tertanggung. Rasa nak jerit.
Tak dapat makan pun boleh menangis.
Itu peel aku.
Tapi bukan sengaja aku mintak. Reflect.

Bila aku rasa lost,aku pandang perut aku.
Bukan sebab dia berlemak lebih ke apa okay. Even itu kenyataan sangat.
Aku pandang,aku tau ada senyawa yang tumpang di sini.
Yang selalu berharap aku kuat untuk dia.
Bukan untuk orang lain.

Kadang-kadang rasa macam nak pack semua baju and lari balik ke pangkuan ibu abah.
Sebab kat situ je aku rasa diri aku selamat.
Bukan kerana aku rasa tak selamat dengan suami. Sangat selamat.
Cuma instinct seorang anak yang merasa sakit.
Di depan dia orang aku rasa semua yang terbeban jatuh. Hilang.
Hanya menatap wajah.

Berada jauh,selalu seorang,banyak mengajar erti kuat.
Tambahan adanya yang sangat perlukan aku untuk cekal.
Andai aku diberi pilihan,rasa nak lena lama. Gittew.

No comments: