Awesome Followers

28 October 2013

Alahai!

orang paling excited pasal kemengandungan aku ni kalau ikut rasa aku,makteh aku.
adik perempuan abah aku.
gila excited!
siap plan memacam untuk cucu sulong dia ni.
ye la,even ada Zarra and Mika,kiranya aku ni dianggap anak kandung dia dah.
so anak aku ni nanti cucu sulong dia lah.

ibu aku kata,makteh aku nak buat macam-macam.
lenggang perut or erti kata lain,doa selamat.
or bahasa omputihnye baby shower.
aku macam,ok fioneeee. meriah gittew.

ada lagi satu majlis yang dia kata nak buat.
aku tak ingat plak majlis apenye.
tapi dia jugak lah nak sponsor.
iols ikutkan aje.

pak itam aku,adik abah aku,lagi lah.
dia tahu je aku pregnant,dia buat makan-makan.
siap keluar belanja banyak.
anak gadis kesayangan gittew. ouch.
ok perasan.

tapi serious..
semuanya dilimpahi dengan kesyukuran.
terima kasih!!!

No comments: