Awesome Followers

23 October 2013

KECOH!!!

semalam dengan hari ni adalah hari kecoh kami berdua.
kemain lagi kan.

semalam dalam pukul 9 lebih gitu,aku nak masuk toilet.
hampir tergelincir nak jatuh tapi sempat paut pada pintu.
kalau lah aku jatuh,tak tau nak khabar la kan.
beliau punya bebel.
bla..bla..bla..
and aku serembehkan muka tanpa bunyi tapi bermaksud.....
"lantai tu yang salah."
sendiri cuai,nak salahkan lantai yang tak berdosa.
fioneee...

dalam pukul 3.30 pagi macam tu,aku bangun nak ke toilet.
beliau belum tidur lagi. sibuk ngadap game.
dalam mamai-mamai,aku ternampak la ada satu benda kecik atas lantai tapi bermata.
ape lagi,berlari tak cukup lantai gayanye.
"katak!!!!!"
aku rasa orang sebelah-sebelah boleh dengar.
beliau terus macam,
kau dah kenapa jerit-jerit?
but still beliau tolong halaukan katak tu.
siap suruh beliau teman ke toilet.
and katak tu beliau kurung dalam bilik belakang sebab katak tu lari masuk bilik tu.

pagi tadi,aku kemain malas nak kerja.
lepas tu konon mengadu dapatlah kesian dengan beliau.
jawapan beliau adalah.............
"taknak kerja,lepas ni tak payah kerja langsung. asyik datang tak datang je"
dush! tepat ke muka. dengan muka toye,bangun lah jugak.
dah siap,tegaskan kat beliau supaya buang katak tu sebelum pergi kerja.
nak jugak tunjuk protes.
huh!

No comments: