Awesome Followers

4 July 2013

Yang Manja Itu Aku

Masa kecik aku bukan lah anak yang bapak gila manja tahap hentak-hentak kaki kalau tak dapat benda yang aku nak.
Or yang asyik berkepit dengan abah ibu 24/7.
Sangat lah tidak.
Sejak baby aku dah duduk dengan mak saudara aku.
Makanya,adalah kemungkinan untuk aku dimanja oleh makteh dan pakcu dan pak itam.
Kemain adalah. Padahal.

Aku berada dalam kategori berdikari.
Aku nak,aku buat.
Duduk asrama. Jauh sikit dari family.
Dah biasa. Even pernah menangis nak balik masa memula dulu.
Masa memula jeeeee...

Then sekarang aku dah kahwin.
Seriously,AKU SANGAT LAH MANJA DENGAN BELIAU.
Memang pakar merengek sejak kahwin ni. Kalah Mieya.
Kalau nak satu barang tu,nak jugak.
Sila lah jangan cakap tidak.
Memang aku muncung tahap boleh ukur jalan.
Mohon lah cuba kennn.
Beliau ni plak jenis tegas tak tentu hala. Time dapat tegas lah.
Kalau tidak,dia lagi lebih merengek. Mencik.

Paling tak boleh blah,beliau selalu belikan aku mainan.
???????????????



No comments: