Awesome Followers

4 December 2014

Day 28 : 5 perkara bermula dengan "andainya"

Andainya aku belajar rajin-rajin masa UPSR ---

Confirm 5 A's dalam tangan! 
Masuk sekolah bagus.
Environment belajar pun dasat.
Mesti sekarang aku dah jadi professor.
Sebab orang kata permulaan kejayaan daripada UPSR. Eh!

Tapi ye lah..
Belajar kat Harvard sekalipun,kalau dah malas............................... *isi sendiri*

Andainya aku tak malas bersenam ---

Mesti aku maintain kurus macam dulu-dulu. Dulu kan aku rajin joging bagai.
Sekarang dah kahwin,tak ada masa. Padahal kau MALAS!
Huwaaaaa.....

Menangis kenang lemak sendiri yang terkumpul mesra di badan.

Andainya pagi tadi aku jemur baju yang hampir kering tu kat dalam rumah ---

Sekarang kan musim hujan. Tapi tadi masa aku keluar rumah (pagi), sangat cerah okay.
Ni tadi tengah hari berderai hujan.
Lencun balik lah tu kang.

Andainya aku tidur awal malam tadi ---

Malam tadi ada cerita Dil Hai Tumhara. Memang favorite aku cerita tu. Selama ni aku tengok sekerat-sekerat je kat youtube. Sedih kan.
So malam tadi dapat lah tengok sampai habis. Pukul 1 am jugak lah.
Dah sekarang ni aku terkuap-kuap ngantuk. 
Adoiiii...

Andainya aku tak sibuk dengan entri #30daysblogchallenge ni ---

Kakak aku lah ni pi tag aku bagai. Hahaha.
Kalau tak sebabkan benda ni,mesti banyak dah kerja aku siap.
Ni tak.. asyik tergendala je.
Kemain kau kan menyalahkan benda ni pulak. Dah dasar kau suka buat benda bertangguh.

Hahahahahhahaha!

No comments: