Awesome Followers

14 September 2013

Kesian Dan Mimpi Yang Mohon Benar

assalamualaikum..

since aku berbadan dua,selera makan agak kurang. tak ada lah nak pelahap sangat makn ke ngidam ke ape kan. rasa agak lemah jugak badan tapi still tak duduk diam. boleh je ke hulu ke hilir macam tak mengandung.

suami aku plak yang melampau alahan beliau. demam. hilang terus selera makan. asyik letih 24/7. kesian tengok beliau. setiap malam minyak cap kapak WAJIB ada dengan beliau bila nak tidur. asal pening terus tenyeh. bila malam je bau minyak seluruh rumah. gittew.

bila dah pregnant ni,beliau memang tak bagi sangat buat kerja berat-berat. contoh. rumah aku tak ada mesin basuh. baru pindah kan. itu je yg tak ada lg. hujung bulan baru nak beli. beliau siap suruh aku basuh baju kat rumah mak. lahai. baju ada seciput. gile tak senonoh nak angkut ke sana. sebab aku pernah basuh baju pakai tangan. beliau punya risau plus bebel. comel je. aummm.

sebelum dapat tahu aku pregnant,beliau ada mimpi. beliau mimpi ada dua ekor anak burung dalam sarang yang cantik gile. semangat beliau gambarkan kat aku. okay,adakah itu petanda? alhamdulillah,memang pun. beliau siap harap anak kembar. sebab abah aku lahir kembar. mungkin sebab itu beliau yang beralahan teruk. okay tak kelakar.

harap sangat alahan beliau tu cepat hilang. biar aku tanggung takpe. tak payah aku kerja teruk sangat. hahahaha. statement pompuan malas. okbai.


No comments: