Awesome Followers

15 November 2012

~~ Super Saver Yang Sangat Membazir! ~~

Assalamualaikum..

         MB : Malam ni Amal call Anim tau. Tunggu k.*beliau sangat bersemangat berkobar-kobar*
        Aku : Okay. Jangan lewat-lewat sangat. *perasaan yang sangat berkobar-kobar jugak*

Tepat jam 12am,MB call aku. Beliau dah buat super saver yang sejam tu. Memang sokmo lah kami bergini-gini. Time malam je membazirkan suara,meng'airbag'kan mata,menggolekkan diri memasing di atas katil.

After a few minutes berborak...

                                        Aku : Nak cakap apa lagi eh?
                                   MB : Anim cakap lah apa-apa pun.
                        Aku : .................................................... emmmm!
              MB : .............(menguap yang ke lapanblasratusjutakali)...............
                                    Aku : ......................(senyap)...............
                                          MB : ...............(diam)...............
                 Aku & MB : *terbongkang tidur tanpa mematikan panggilan*

PEMBAZIRAN!

Kredit terus berjalan selepas super saver habis. Betapa hebatnya MB melakukan pembaziran.

Memang banyak kali jadi gini. Kadang-kadang beliau buat super saver then tidur. Kadang-kadang aku mengungguli carta dengan tidur tanpa sempat MB call dulu. Makanya,terjadilah tacing-tacing sentap-sentap mogok sms @ call dari MB. Tapi bila time beliau yang tidur-mati-kalau-letak-bom-jangka-pun-tak-bangun tu,boleh je beliau call aku tanpa rasa penyesalan. Kongajo!

Makanya kena pastikan lepas ni mata betul-betul segar bulat ala-ala mata Bugsy si guiness pig *gini ke eja menatang ni?* Bedtime Stories baru buat super saver. Kalau tak.....



No comments: