Awesome Followers

11 November 2012

~~ Selamat Pengantin Baru Huzul Asmaah & Faizal ~~

Assalamualaikum..

Semalam,10112012, pergi kenduri kahwin on of my BFF yang aku panggil Achik dengan pasangan beliau yang aku panggil Poi. Kenapa aku panggil dia Poi,tidak lah pulak aku ketehaui sebab musababnya. Orang dah panggil gitu,aku ikut je.

Ekceli,kami ni adik-beradik angkat. Dah macam kembar pun ada kalau mengikut kata-kata orang. TETAPI harus diingatkan di sini,semestinya aku lagi vouge the vass! JK..JK.. Aku panggil mak ayah dia,mak ayah. Dia panggil ibu abah aku,ibu abah. Bahagia tangat-tangat!

Achik & Poi
 Pertemuan dorang ni aku yang mulakan dengan izin Allah. Secara tak sengaja sebenarnya. Petang tu aku nak balik KL sekali dengan Achik. Then si Achik ni boleh tak cukup duit nak balik ke Mahkota Cheras,rumah sewa dia. Dengan menggunakan kuasa yang ada,aku mengarahkan Poi ni hantar Achik. Aku dengan Poi ni dah lam berkawan. Masa tengah tunggu Poi menunaikan panggilan alam,tetiba si Achik ni tanya soalan yang memohon kegelakan.

Achik : Poi tu mesti suka sangat dekat kau kan?

Aku mampu gelak berdekah-dekah yang omei-omei cikebum cikebum je time tu. Tapi aku tak bagitau Poi pun. Selang beberapa hari,aku berniat nak satukan dorang ni. Aku pun bagi lah number phone si Poi kat Achik. Makanya,terjalinlah ikatan percintaan mereka. Ceewaahhhh...!!!!

After two years kalau tak silap,dorang bertunang. Aku tumpang happy. Gila tak happy. Selangkah lagi nak bina masjid. Aku pun merasa jugak tempias tu. Ehem..ehem.. Match maker yang terbaik gittew. Alhamdulillah,selepas bertahun mengharungi pahit getir masam manis hubungan tu,dorang disatukan pada Jumaat 09102012.

Tak mau cakap banyak-banyak,jom tengok pictures yang kami snap-snap.


nampak sama kan



nanti kahwin taknak pakai kerusi tinggi gabak ni

aku tak tau ape motif aku buat muka macam ni



Done!

SELAMAT PENGANTIN BARU ACHIK & POI. TAHNIAH!!!


No comments: