Awesome Followers

2 June 2015

Anakku Seorang Karnivor!

Huwaaa...
Aku tak reti dah nak tadah muka kat mana bila anak aku buat hal membuli anak orang lain. Nak ku sebat, baby lagi. Nak ku marah, apa paham ke Sunan tu. Aku sengih je mampu sambil cepat-cepat bawa lari dia dari tempat kejadian. Kang berdarah pula tempat tu.

Since dia baru pandai merangkak dia dah pandai usik orang. Orang pertama kena -- Amin.
Sebenarnya mula-mula tu dia nak kiss je. Tapi pesen Sunan ni, kiss sambil nganga mulut lepas tu gigi dia sah-sah terkena tempat nak kiss tu. Kalau kepala -- kepala lah. Kalau pipi -- pipi lah. Meraung lah Amin tu.

Terbaru ni dia buli anak orang kat rumah kenduri doa selamat.
Masa tu dia tengah ralit main gun. Tiba-tiba ada baby ni terkesot-kesot meniarap ke arah Sunan. Baby tu try rampas gun tu dari dia. Apa lagi.. Dia jerit sambil dia kepit kepala budak perempuan tu dengan dua-dua lengan and gigit kepala. Matik la nak.. Meraung budak tu dikerjakan. Cepat-cepat aku tarik.

Ingat dia dah serik lepas kena warning dengan aku. Tak ye.. Dia nampak baby tengah hisap susu pakai botol which is botol tu sama macam dia, dia datang dengan muka kengkonon suci and senyum then ----- pakkk! Kat muka baby tengah baring menyusu tu. Baby tu atas pangkuan mak dia okay. Langsung Sunan tak takut. Adoiiii.. Aku angkut dia ke papa kat luar. Tak tahu apa jadi kat baby tu. Nangis ke hapa ke. 

Aku ni pun selalu je jadi mangsa buli dia. 
Mak kau -- apa kisahkan.

Ni gambar sebelum dia bertukar jadi karnivor. Sila jangan terpedaya.

No comments: