Awesome Followers

10 August 2012

~~ Masa Untuk Melangkah Pergi ~~

* entry ini sangat serius. Bosan sila abaikan *

Assalamualaikum...

Perasan tak ada dua tiga entry yang sangat macam berduka kekdahnya? Perasan tak? Perasan tak? Kerana mereka yang bergelar sahabats,hati jadi sangat cepat tersentuh. Mentacing tak bertempat. Sungguh!

Dua tiga empat lima enam puluh juta kali aku fikir. Buat apa nak terus berharap untuk diingati? Untuk dihargai. Kalau asyik kita yang ingat mereka. Tapi mereka? Seronok terus main tikam belakang. Mengutuk menghina mengejek melupakan. Padahal sebelum ni?

So,macam baru tersedar. Macam ada sesuatu yang ketuk kepala. Bangun Farah! Aku tak ubah macam si-pencukup-korum. Faham tak? Ah,buat-buat faham sudah. Terasa malas nak terang berlebar-lebar. Okay,tak ada ayat tu tapi,dulik la. Asal rasa sedap diguna. Jyeahh..

After segala tenaga otak dikerah,aku buat keputusan. This is it. Its over between us. Let me walk away. No more sahabats. No more bajet kita-ni-like-a-family. No! No! No! Enough la kut. Too many lakonan dalam 'persahabatan' ni. Dah,aku tak nak. Biar lah. Ini penyudahnya.

Aku tak buang mereka. Tidak sama sekali. Biar lah mereka terus membuang menghina mengejek mencaci menikam pun,aku tetap tak benci. Kawans tetap kawans. Tapi berbatas. After this,no more gossipings,no more laughings. No more! No more! Teruskan lah gossipings & laughings without me. I'm okay with it.

*wipe all tears and smile as big as I can*

Let me walk away. Thanks for all memories. Adios!

#HugsLove
~ Aku Darah Anak Malaysia ~
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments: