Awesome Followers

12 January 2013

Megaherbs yang dusta,Dr.Zubir si pendusta,AP Ayam Penyet & Landasan tren belah ke Sentul Timur yang mengundang memori.

Asssalamualaikum..
Agak lama tak menghupdate. By the way,hre I am!

On 9 Januari lepas,aku,makcik and anak teruna dia pergi ke one of company yang ada kat KL tu. Megaherbs nama dia. Nama MEGA tu nampak gah sangat kan. Ekceli,bulan 11 lepas kami dah menapak ke sana. Nak tuntut duit la kekdahnya. Kenapa? Kerana.... Makcu aku ni melabur dalam program stevia anjuran company tu.
Katanya after 6th months boleh dapat la balik pulangan tu. Tetapi.... Hampa aje la.
Then mereka staff terhormat kunuk tu bagi la voucher brnilai RM900. Suruh tuntut  bulan satu ni la.

Kepala company ni nama dia Dr.Zubir. Tapi hakikatnya dia bukan lah seorang doktor betul. See,kesian kan. Bagi je la title tu. On that time,si zubir ni dah ghaib. Yela,awak dah dapat duit beriban or maybe berjuta,blah la kan. Gittew.
Bila kami pergi 9hb tu,company tu dah berantai bagai. Kena sitakah? Idak la kami tau.

Perasan agak bagai. So,kami ke AP Ayam Penyet yg ada kat bawah KL Festival City Mall. Aku ni dah la tengah mengidam makanan tu. Terlangsai la jugak dalam kegeraman terhadap company dusta semata tu.

Dalam kekurangan sen tu jugak lah kami ni bershopping ke Masjid Jamek. Stesen LRT yang sangat aku cuba hindarkan. Time menapak ke eskalator nak tunggu tren ke sentul timur,terasa sangat mengundang memori. Sumpah mencik. Dolu-dolu,boleh lambai-lambai ke seberang stesen sambil tahan air mata kajol. Haha.

Makanya,di sini aku tekankan supaya jangan percaya dengan dr.zubir and megaherbs ni.

Sekian. Xoxo.

No comments: