Awesome Followers

9 November 2017

SELAMAT PAGI!!!

Ha kau. Kemain pagi-pagi alam dah menulis blog. Hahaha. 

Tadi dah siap mandi, siap kemas rumah sikit. Tengok jam --eh awal lagi lah pun nak pi kerja. Paling koman pun kang, 8.30 am baru terhegeh-hegeh nak keluar rumah. Pi kerja awal pun bukan ada benda sangat pun nak di buat. Asyik-asyik belek Smule je lah kang. Dah follow aku ke belum? Boleh follow ye. Hahahahaha.

Pagi ni rasa bersemangat sikit. Even ada juga 2,3 masalah yang muncul tapi macam malas nak ambil kisah pula. Lantakkan sana. Dah penat fikir masalah. Asyik nak meroyan je dalam blog ni. Menyampah pula orang baca kang. Korang menyampah tak? 

Hari ni korang masak apa untuk lunch and dinner? Aku macam biasa, akan termanggu berseorangan di tepi peti ais untuk memikirkan nak masak apa untuk dinner. Masak sekali sehari pun pening tak tahu nak masak apa. Macam mana lah suri rumah yang memang selalu masak kat rumah tu? Sebab kadang-kadang aku tak masak pun. Tapau je sebab dah letih sangat.

Hari ni aku kena call PERKESO untuk one of our staff untuk claim kemalangan dia. Sebenarnya bukan kemalangan teruk pun. Dia terjatuh masa keluar office nak ke parking kereta. So lutut dia ada luka seciput and kaki kanan dia lenguh. Dia kata boleh claim. Hoih. Kalau aku tahu boleh claim benda-benda macam tu, dah lama aku claim semua hal. Hahahaha. 

Korang pula nak buat apa hari ni?

No comments: