Awesome Followers

23 November 2014

Day 17 : 5 perkara yang anda rindukan.. apa sahaja!

Ini kalau nak disenaraikan,bersepah yang aku rindu. Banyak lah. Ok,jom list satu persatu sampai 5. Kira dengan ai okay. Eh poyo nak mam pompuan ni.

1. Kamarul Azreen bin Kamarudin!

The only abang yang aku ada. Setiap saat,minit,jam,hari,minggu,bulan,tahun --- tak pernah hilang sikit pun rindu kat dia. Belum puas rasa bermanja dengan dia. Secepat itu dia pergi bertemu pencipta. Eh,malas nak taip panjang-panjang pasal abang. Ni pun dah sebak. Kang aku nangis sendu-sendu. 

Abang,aku rinduuuuuu... 
Al-fatihah!

2. Kurus.

Dulu,masa tiga empat tahu lepas,aku kurus tau. Kalau size jeans tu,29 relax lagi lah aku sarung tanpa muka berkerut. Sekarang?? Size 34 pun belum tentu aku muat. Huwaaaaa.... Kenapakah? Puas dah jaga makan bagai pun tak lah nak kurus sangat. Ai is sedih tau.

3. Belajar.

Yes,aku rindu nak belajar. Rindu nak duduk kat dalam kelas sambil dengar lecturer mengajar tapi tak semua aku grab sebab banyak main dari fokus. Tapi tetap rindu nak salin nota yang sebenarnya hanyalah contengan berseni. Haha. Tu lah.. Masa belajar dulu tak nak belajar betul-betul. Padan muka.

Niat nak sambung belajar tu ada tapi kena bagi Sunan besar sikit baru mudah. Kesian dia nanti tak terfokus *alasan*.

4. Tidur yang cukup.

Boleh tak nak rindu dia? Hahaha. Since kahwin and ada anak,memang sukar lah nak ada tidur yang cukup. Macam tidur awal tapi bangun tengah hari. Itu definisi cukup lah bagi aku. Bhahahahahaha. Setan gile perangai. Adoii.. Tak lah aku mengeluh tidur tak cukup ada anak ni. Ye lah,tidur awal,bangun kang 3,4 kali semalam. Dah tersekat-sekat. So harap nak tidur lena sampai pagi tu tak lah. Weekend pun macam tu. Sunan jenis bangun awal. Kalau lepas Subuh tu aku nak tidur balik,dapat 5 minit je. Kang dia pulak bangun main sampai pukul 11. Nangis aku tahan mata. LOL.

5. Berniaga burger.

Sangat rindu! Teringin nak angkut stall beger aku tu and letak depan rumah sini then niaga. Allah.. Kalau dapat lah,memang aku menangis sambil masak. Tapi beliau tak bagi. Fine,kena lah patuh. Hukhukhuk.

*
*
*
*
*
*
*
*

Entah,banyak sangat nak dirindu ni. 
Boleh?

No comments: