Awesome Followers

22 November 2011

~~ maruah kita hak kita ~~

An nyong ha seyo and selamat pagi...!!!


Pagi semangat hari ni. Hahahahahaha... Agak mengantuk tapi gagahkan hati untuk pergi keje. Kalau Harimau Muda boleh,aku pun boleh. Yearghhh....!!!


Malam tadi memang gold moment Malaysia. Pingat emas Sukan Sea kita punyaaa... Penantian yang menyeksakan selama 120minit berakhir dengan penalti. Bad penyelamat terakhir. TQ Bad...


Ramai jugak yang salah kan Fakri Saarani tapi dia jugak berjasa layakkan Malaysia ke final. So,TQ fakri atas jasa anda. Biarlah orang nak cakap ape pun. Marah tu sekejap je. Huhuhu...


Halangan terhadap jurulatih kebangsaan,Ong Kim Swee dari turun meraikan pasukan kite layak ke final berbalas dengan kemenangan ni. Bukan setakat dapat duduk tepi padang,siap julang pingat emas lagi. Hahahaha... Beliau memang mengotakan janji. TQ Kim Swee..

Asrarudin penyuntik semangat kite saat-saat akhir separuh masa pertama. Mase aku rase sangat-sangat down,dia jaringkan gol. Ape lagi,menjerit sakan lah kiteorang. Siap sujud syukur lagi. Hahaha...


Masa tambahan 30 minit tu buat jantung aku tak tenang. Boleh gila aku rase. Macam nak terkeluar pun ade. Air mate macam tak sabar-sabar nak keluar. Mase penalti tu,bile Bad jaringkan gol terkahir,menangis terus aku. Hahaha.. Menangis happy kottt...


Oh,Khairul Fahmi @ apek?? Die memang keeper of the year. Banyak kali die selamatkan bola dari masuk gawang kite. TQ Fahmi...!!


Apa-apa pun,Malaysia main dengan sangat bagus. Pemain-pemain kite,Muslim,Fadhli,Nazmi,Thamil,Guru,Yong,Kecik,Izzaq,Fahmi,Bad,Asra,Fakri,Zubir,Mahali,Fandi,Shahrul,Amer,Shukur and Irfan,korang memang terbaik. 


Terima Kasih sangat-sangat....

~~harimau muda malaysia


muka-muka hero.. Auummmm...
 #HugsLove

~~ aku darah anak malaysia ~~

No comments: